Nový vizuál a web, které šlapou jakO STROJ

OSTROJ, jedna z nejstarších registrovaných značek v České republice, přichází s novými projekty a prochází celkovou modernizací. S tím jde ruku v ruce vizuální identita, kterou jsme po téměř 20 letech pro ostrojáky oblékli do nového kabátu.

Z dolů na povrch

Nová vizuální identita reflektuje technickou preciznost a spolehlivost značky, zároveň však nezapomíná na její bohatou historii. Součástí redesignu bylo vytvoření nové typografie, barevného schématu a grafických prvků. 

Logo samotné prošlo jemnou úpravou – symbol jsme lehce opticky doladili tak, aby lépe vyhovoval moderním nárokům, a doplnili jsme ho vizuálním stylem, který písmem i tvary přirozeně vychází z loga samotného.

Jak se říká: „komu se nelení, tomu se zelení!“ Barevná paleta tak nyní obsahuje světlejší odstíny zelené, které symbolizují nejen technologický pokrok, ale i udržitelnost – klíčovou hodnotu, kterou má OSTROJ pevně zakořeněnou ve svém firemním kodexu. 

Tento vizuální posun zároveň odráží pomyslnou cestu firmy z dolů na povrch. OSTROJ se totiž už dávno nezaměřuje pouze na důlní stroje (ty by ale 7 trpaslíků jistojistě závidělo), ale čím dál více se zaměřuje například na výstavbu tunelů, výrobu výkovků pro automotive nebo realizaci automatizovaných dopravníkových linek.

Poté už nic nebránilo tomu, aby se nový vizuál promítl všude, kde vás jen napadne – od katalogů, přes online, až po trička a ponožky nebo stánku na brněnském MSV.

OSTROJ roste!

A roste nejen počtem nových projektů, ale také co se do počtu zaměstnanců týče. Vytvořili jsme proto HR komunikaci, která svým vizuálem ladila s novým směrem, kterým se OSTROJ vydal. To máte například inzerce, ghost posty nebo letáky – všechno v novém hávu z naší výroby!

Nový rok, nový web

Na začátku roku 2025 se díky společné spolupráci povedlo spustit nový web, který vychází z aktualizovaného vizuálního stylu. Obsahově našpikovaný detailním přehledem nabízených výrobků či služeb a silnými referencemi. Úplnou novinkou je také integrace sekce kariéra, která dříve fungovala jako samostatná microsite. Díky této změně mají potenciální uchazeči o práci přístup k podrobným informacím o volných pozicích na jednom místě, spolu s dalšími klíčovými údaji o firmě a její kultuře.

Staňte se naším klientem

Ozvěte se nám
Martina Pavloušková
Business Development