Značka StoppOptik se specializuje na prodej kontaktních čoček, brýlí renomovaných značek a jejich příslušenství. Poskytuje také profesionální služby v oblasti měření zraku a aplikace kontaktních čoček.
Naše spolupráce pokrývá celé spektrum online komunikace – od sociálních sítí, přes PPC kampaně až po newslettery a aktuální redesign e-shopu. A výsledky? Jasné jako sklíčka brýlí po důkladném vyčištění!
Na webových stránkách jsme zákazníkům usnadnili získávání informací, aby nemuseli hledat odpovědi mezi řádky. Vytvořili jsme sekci nejčastějších dotazů s přehlednými odpověďmi, které vše vysvětlí na první dobrou. Aktuálně pracujeme také na novém e-shopu, kde uživatelská zkušenost dostane ten správný zorný úhel.
Zásadním bodem spolupráce jsou vybroušené PPC kampaně, které přinesly výsledky viditelné i bez tlustých brýlí.
Jen za rok 2024, díky stále aktualizovaným kampaním, vzrostl obrat e-shopu o 24,73 %, počet rezervací na měření zraku a aplikaci čoček o 53,93 %, návštěvnost e-shopu o 27,06 % a celkový počet zobrazení se zvýšil o 56,18 %.
Jednoduše řečeno – dobře zacílené reklamy přivedly víc zákazníků, kteří nejen nakoupili, ale také se na StoppOptik rádi mrknou znovu.
A co říci nakonec? Snad jen to, že vedle navýšení obratu, zvýšenému počtu rezervací nebo zobrazení nás těší, že stálé rozšiřujeme počty zákazníků, kteří u StoppOptik nakupovali poprvé. A jak víme, kdo jednou dobře viděl (nejen reklamu), ten se rád vrátí pro víc.