Jak jsme značku StoppOptik dostali do zorného pole – ostře a jasně

Značka StoppOptik se specializuje na prodej kontaktních čoček, brýlí renomovaných značek a jejich příslušenství. Poskytuje také profesionální služby v oblasti měření zraku a aplikace kontaktních čoček.

Klient
StoppOptik

Naše spolupráce pokrývá celé spektrum online komunikace – od sociálních sítí, přes PPC kampaně až po newslettery a aktuální redesign e-shopu. A výsledky? Jasné jako sklíčka brýlí po důkladném vyčištění!

Na sociálních sítích jsme zaostřili na komunikaci nabídek na e-shopu, dostupné služby a sortiment na prodejnách. Klasické statické příspěvky doplňujeme díky krátkým reelskám také o video obsah, který fanouškům a zákazníkům umožňuje nahlédnout do života ze světa StoppOptik z různých úhlů.  

Na webových stránkách jsme zákazníkům usnadnili získávání informací, aby nemuseli hledat odpovědi mezi řádky. Vytvořili jsme sekci nejčastějších dotazů s přehlednými odpověďmi, které vše vysvětlí na první dobrou. Aktuálně pracujeme také na novém e-shopu, kde uživatelská zkušenost dostane ten správný zorný úhel.

Zásadním bodem spolupráce jsou vybroušené PPC kampaně, které přinesly výsledky viditelné i bez tlustých brýlí.

Jen za rok 2024, díky stále aktualizovaným kampaním, vzrostl obrat e-shopu o 24,73 %, počet rezervací na měření zraku a aplikaci čoček o 53,93 %, návštěvnost e-shopu o 27,06 % a celkový počet zobrazení se zvýšil o 56,18 %.

Jednoduše řečeno – dobře zacílené reklamy přivedly víc zákazníků, kteří nejen nakoupili, ale také se na StoppOptik rádi mrknou znovu.

A co říci nakonec? Snad jen to, že vedle navýšení obratu, zvýšenému počtu rezervací nebo zobrazení nás těší, že stálé rozšiřujeme počty zákazníků, kteří u StoppOptik nakupovali poprvé. A jak víme, kdo jednou dobře viděl (nejen reklamu), ten se rád vrátí pro víc. 

Staňte se naším klientem

Ozvěte se nám
Martina Pavloušková
Business Development