Z původně malé firmy sídlící v Blansku se v průběhu jedenácti let stala významná výrobní společnost, která patří mezi čelní výrobce a dodavatele automatických dveří, vrat, hliníkových konstrukcí a požárních uzávěrů nejen na tuzemském trhu, ale i v zahraničí.
Během naší spolupráce vznikly nové webové stránky, které stále spravujeme. Dlouhodobě vymýšlíme i komunikační strategii značky napříč všemi kanály. Krom sociálních sítí jsme podepsaní i na projekčních plánech pod veškerou inzercí, fotografiemi, direct maily a tiskovinami. Oba majitelé jsou totiž vášniví lovci a kuchaři, což jejich klienti moc dobře vědí. A tak vznikla kuchařka „Když lovci vaří". Maso dostávají zákazníci TERMETAL living pravidelně jako pozornost a kniha receptů jim přijde vhod. Měla mezi nimi dokonce takový úspěch, že už je venku i druhý díl. A jeho druhé a třetí pokračování.
Doménou TERMETAL Moravia jsou posuvné příčky, garážová vrata, interiérová řešení a především pak velkoformátová hliníková okna. Krom velkých komerčních staveb nabídkou oslovují i projektanty, dodavatele a architektonická studia. Naším cílem bylo pomoci značce TERMETAL výrazněji vstoupit na trh obytných staveb – tak vznikl projekt termetal living. Termetal living svým vznikem reaguje na současný trend bydlení v těsném kontaktu s přírodou, které dotahují k dokonalosti velkoformátové skleněné výplně. Projekt stojí na třech pilířích – kvalitě, funkčnosti a estetice. Vizuální styl projektu termetal living jsme založili na filozofii výtvarné školy Bauhaus. Jednoduché linie a dostatek bílého prostoru přispívá k tomu, že středem pozornosti není jindy samoúčelná grafika, nýbrž fotografie a samotné sdělení.