Compass Group
scrollujte

Compass Group

#strategy #branding #webdesign #social #content #photo #video #print

Compass Group, u nás dříve známější pod značkou Eurest, je světový lídr v oblasti závodního stravování a komplexní dodavatel gastronomických služeb pro širokou škálu zákazníků.

1.Najemno nakrájený marketing

My jídlo rádi. Moc rádi. Obzvlášť to dobré! Brzy je tedy v jedné ruce tužka, v druhé vařečka a na stole voní několik gastro konceptů. Na projektech jsme se podíleli v různých fázích jejich životního cyklu. Od tvorby na míru, přes samotný launch, až po celkový restart.

2.Místo košile nahodit Červený Rondon

V dobách psaní tohoto textu se sice roztrhla lavina s podcasty, nicméně tehdy byl boom psát blogy. Za účelem představení zdravých a chutných pokrmů vznikl trendy lifestylový foodblog. Z původního Vaříme s Eurestem jsme tak ušili Červený Rondon – projekt s přesahem pro stravování klientů mimo provozní prostory Compass Group. Servírovali jsme předkrm v podobě kompletního zpracování vizuálního stylu, hlavní chod s příchutí webových stránek i dezert složený ze zajištění fotografií a doprovodných textů.

www.cervenyrondon.cz

3.Rošťák, roštěná, roštěnec

Propečený steak. Křupavé křidýlko. Grilovaná klobása. Šťavnatý burger. Všechna tato sliny-sbíhající slovní spojení propojuje The Food Truck – finální podoba vozu, prodávajícího grilované speciality, jenž původně nesl název Rošťák. Obsahem našeho úvodního menu byla špetka základního vizuálního stylu a k tomu hrst namingu.

4.Ke stolu usedá Mr. Wok

Mr. Wok není jen nudlový král, ale kompletní stravovací koncept založený na autentických pokrmech z Asie. Tomuto projektu jsme usmažili celý vizuální styl.

5.Po jídle prosíme dvojité Caffè Dallucci

Od marketingové plotny jsme dávali pozor na launch nadnárodní sítě prémiových kaváren v pražském Karlíně. Naši denní nabídkou v začátcích pro Caffè Dallucci bylo vytvoření fontů, webdesign i design manuál s aplikací na obalové materiály. K tomu jsme podávali nafocení reprezentačních fotek a postarali se o komunikaci na sociálních sítích.

www.caffedallucci.cz

6.Je libo jídelní portál?

Do hrnce jsme hodili nahrubo nastrouhaný kód a nechali pozvolna programovat jídelní portál, který obsluhuje až 130 tisíc hladových krků denně.

7.Vítejte U nás!

Je čerstvá? Není čerstvá? Touto otázkou se v moderní restauraci U nás, v pražských Holešovicích, nemusíte zabývat. Podnik si zakládá na čerstvosti použitých potravin, příjemném prostředí a rychlosti obsluhy. My přiložili ruku k dílu v podobě tvorby kompletního vizuálního stylu a zprovoznění webových stránek.

www.unasrestaurace.cz

8.Nabídneme Revue s příchutí?

Gastro časopis Revue s příchutí byl navrhnut přímo na míru strávníkům v sítích jídelen a restaurací Compass Group. Na svědomí máme jeho sazbu i samotný obsah.

↰  předešlá case další case  ↱
napište nám

awards ocenění
partner